Hop til hovedindholdet

Kræftens Bekæmpelse - Vejen Lokalforening

Vil du blive klogere på arv, testamente og fremtidsfuldmagt?

Dato og tid

Torsdag d. 23. marts 2023 kl. 19:00 til 21:00

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 23. marts 2023 kl. 09:00

Brørup Sundhedscenter, Fredensvej 3B, 6650 Brørup Brørup Sundhedscenter
Fredensvej 3B
6650 Brørup

Vil du blive klogere på arv, testamente og fremtidsfuldmagt?

Arrangementsbeskrivelse

Når man skriver testamente, bestemmer man selv, hvem der skal arve hvad.

Man kan sikre dem, man holder af, og man undgår misforståelser og i værste fald stridigheder, når man ikke er der længere.

Rigtig mange oplever, at det giver ro i maven, så et testamente gør faktisk også en forskel, mens man lever. På samme måde oplever mange, at det giver ro i maven, når man har taget stilling til oprettelse af fremtidsfuldmagt.

Derfor inviteres du til foredrag med Charlotte Hjeds og Karin Suhr Pullen fra Kræftens Bekæmpelse, der er eksperter i arv og testamente.

Det varer to timer. Vi tager udgangspunkt i en opdigtet familie og krydrer med eksempler. Første del er særligt fokuseret på fremtidsfuldmagt, og hvem der arver i henhold til arveloven, mens den anden del handler om det mere praktiske. Hvordan man opretter et testamente, tilbagekalder det etc.

Undervejs kan man stille alle de spørgsmål, man vil, eller man kan nøjes med at lytte.

Foredraget holdes af Kræftens Bekæmpelse, Vejen Lokalforening, på Brørup Sundhedscenter torsdag den 23. marts kl. 19.00-21.00.

Arrangementet er for alle interesserede.

Det er gratis at deltage, men deltagelse kræver tilmelding.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >