Faste aktiviteter

Gratis rådgivning

Har du kræft inde på livet – enten som kræftpatient eller pårørende?

Som kræftramt kan man have brug for at tale med nogen, som ikke er involveret personligt i ens sygdom. Ligeledes kan det være svært at være pårørende til en kræftramt, eller hvis man har mistet en kær til kræften. Alle der har kræft inde på livet kan have brug for at tale med professionelle rådgivere om deres situation.

Det er der mulighed for i Vejen Kommune, som i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, tilbyder gratis professionel rådgivning i Brørup Sundhedscenter.

Der er åbent for rådgivning hver anden tirsdag, i lige uger i tidsrummet 9.00 – 13.30, og der skal bookes tid på tlf. 79 96 64 34.

Praktisk info

Rådgivningen finder sted på Brørup Sundhedscenter, Fredensvej 3B, 6650 Brørup.

Der skal bookes tid på tlf. 79 96 64 34.

Rådgivningstilbuddet er et samarbejde mellem Kræftens Bekæmpelse og Vejen Kommune.

Det er professionelle rådgivere, der yder gratis rådgivning.

Til dem, der foretrækker det, kan der bookes online rådgivning via samme nummer.

Læs mere om Kræftens Bekæmpelses rådgivningstilbud på vi-hjælper.dk

INGEN SKAL STÅ ALENE MED KRÆFT